loading...
نیاز کاربر
منصور فاضلی بازدید : 28 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمایه ام را هر چقدر که حساب میکنم باز کم می اورم...
سودی را که گفته بودی
از باورت نقد ویکجا دادی ام

×

×

×

بدرقه اش کن! 
شاید با دیگری خوشتر باشد...! 

مگرخوشحالیش آرزویت نبود؟؟

×

×

×

من توی تنهایی چیز های یافتم که در هیچ اجتماعی پیدا نمی شد.

×

×

×

** سعید تنها **
تموم زندگیم اینه
خیالت از سرم دوره
یه مردم میشکنه بغضش
یه وقتایی ک مجبوره

×

×

×

انگار که سالهاست رفته اي..

از تابستان بگو از بهاري که رفتي..

تا من هم از زمستاني برايت بگويم..

که نشست بر موهايم و نرفت...!

×

×

×

فــــــرهادها
رادربیستـــــون کشتیم
ودرکتــــاب تاریخ ازاو به نیکی یاد میکنیم
تا ثابتــــــ کنیم حتـــی در
عشـــــــق
هم مــــــــرده پرستـــــیم...


×

×

×

بعضی آدمهــــــا یهـو میــان . . . !

یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . !

یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . !

یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . !

یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . !

… بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . !

یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . !

یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . . . !

یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت . . . !
.

.

.

.

.

مراقب این "یهویی ها باشید" . . .

×

×

×

یکی از لذت هایی که همین دیروز اتفاق افتاد ^_^

ناراحت و اخمو بود ، البته نه از دست من ! 
هر چی بهش زنگ میزدم یا sMs میدادم جواب نمیداد 
یهویی غصه ام شد ...
لب باز کردم به شکایت و سیر دلم گله کردم ازش ، بعدشم نشستم یه گوشه و طبق معمول وقتایی که کاری ازم برنمیاد زدم زیر گریه
همون موقع بود که ازش یه پیام اومد 
.
.
.
.
DoSeT DaRaM
.
.
.
اون لحظه اشکام دیدنی بود ...
خدا جونم نگاهتو ازمون نگیر ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی