loading...
نیاز کاربر
منصور فاضلی بازدید : 20 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

در سال 2016 قرار است با هر پرواز WorldView شش نفر سرنشین و دو نفر خلبان به بالا ترین لایه جو زمین پرواز کنند و زمین را اول از ارتفاع حدود 36 کیلو متری و سپس از ارتفاع 15 کیلومتری مشاهده کنند و پس از آن بالن اصلی جدا شده و در 45 دقیقه به زمین خواهند رسید. این پرواز برای هر کسی که قصد دارد جزو این 6 نفر باشد 75 هزار دلار هزینه دارد.

نیاز-کاربر.gif

منصور فاضلی بازدید : 34 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ساخت بزرگترین شهر سرپوشیده جهان برای کنترل دما  : شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، امیر دبی و صاحب شرکت دبی هولدینگ گفت: آرزوی ما فراتر از داشتن گردشگران فصلی است. گردشگری عامل اصلی گرداننده اقتصاد ماست و ما می‌خواهیم امارات متحده عربی را به یک مقصد جذاب در همه فصول تبدیل کنیم.

دبی به دنبال ساخت یک شهر ویژه عابران پیاده با دمای کنترل شده است که از بزرگترین بازار و پارک سرپوشیده جهان در کنار هتلها، اقامتگاههای تفریحی و تئاتر برخوردار خواهد بود.

 

به گزارش نیاز کاربر به نقل از ایسنا، این شیخ‌نشین پر زرق و برق که برای علاقه‌مندی به پروژه‌های بزرگ مشهور بوده و هم اکنون میزبان بزرگترین مجتمع‌های خرید سرپوشیده موسوم به دبی مال است، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای ساخت «بازار جهان» (Mall of the World) است.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، امیر دبی و صاحب شرکت دبی هولدینگ گفت: آرزوی ما فراتر از داشتن گردشگران فصلی است. گردشگری عامل اصلی گرداننده اقتصاد ماست و ما می‌خواهیم امارات متحده عربی را به یک مقصد جذاب در همه فصول تبدیل کنیم.

نیاز-کاربر.gif

تعداد صفحات : 76

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی